Σάββατο, 2 Απριλίου 2016




«ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΣΚΑΚΙ ΜΕΛΕΤΩ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ, ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΩ»

     Στο 4ο Δημοτικό  Σχολείο Αμαλιάδας, το σχολικό έτος 2015-2016 και στα πλαίσια των Προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων, υλοποιείται πρόγραμμα  διδασκαλίας σκακιού στις τάξεις Γ΄ & Δ΄ το οποίο  εντάσσεται στη θεματολογία των Καινοτόμων Πολιτιστικών Προγραμμάτων.
     Υπεύθυνος για την υλοποίηση του προγράμματος είναι ο εκπαιδευτικός Φρεζάδος Παναγιώτης (ΠΕ 11). Στο πρόγραμμα συμμετέχουν επίσης και οι εκπαιδευτικοί Πεντάζου Σοφία (ΠΕ 70), Καραμέρου Γεωργία (ΠΕ 70), Χριστοπούλου Ελένη (ΠΕ 70) και Αλεξόπουλος  Ανδρέας (ΠΕ 70).
    Το πρόγραμμα διδασκαλίας σκακιού, σύμφωνα με το ΥΠ.Π.Ε.Θ., πληροί τα ψυχοπαιδαγωγικά και διδακτικά κριτήρια ποιότητας και παιδαγωγικής καταλληλότητας.
ΟΙ ΕΥΕΡΓΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΚΑΚΙΟΥ
Συνεχής και απόλυτη αυτοσυγκέντρωση
Ανάπτυξη και εξάσκηση της μνήμης
Λήψη σωστών αποφάσεων βασισμένων στη λογική
Ανάπτυξη της φαντασίας
Ανάληψη προσωπικών ευθυνών
Eυ αγωνίζεσθαι: Σκληρή δουλειά, υπομονή και προσπάθεια
Κοινωνικοποίηση
Ανάπτυξη κριτικής σκέψης
Εργαλείο αυτο-ρύθμισης
Μέσο προσέγγισης Ελλήνων και αλλοδαπών μαθητών
Ξεπερνιούνται κάθε είδους διαχωριστικά σύνορα: ηλικίας, φύλου, εθνικότητας, κοινωνικοοικονομικής τάξης
Οξύνει τις αισθήσεις, γυμνάζει το πνεύμα αλλά και το σώμα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου